Info

En aquest blog trobaràs una mostra de les meves creacions, sobretot mini àlbums però també postals, invitacions i altres detallets per a regalar.
Si t'agrada algun dels treballs que has vist o en vols algun totalment personalitzat, no ho dubtis, escriu-me!!

En este blog encontrarás una muestra de mis creaciones, sobretodo mini álbumes pero también postales, invitaciones y otros detallitos para regalar.
Si te gusta alguno de los trabajos que has visto o quieres alguno totalmente personalizado, no lo dudes, ¡¡¡escríbeme!!!


espaiscrap@gmail.com


dijous, 7 d’octubre del 2010

Un nou LO

Un Lo acabat de fer seguint (més o menys) aquesta plantilla de page maps


Les fotos són d'aquest estiu, del dia que finalment el Pol va aprendre a beure amb la canyeta, es va posar molt content d'haver-ho aconseguit (ja era hora!!!).

El resultat no és el que hauria volgut, però no em desagrada, a veure que us sembla!!




La papallona està enganxada amb relleu, però a la foto no es veu gaire bé.

Gràcies per la visita!!

2 comentaris:

  1. Hola Mònica! doncs jo trobo que t'ha quedat molt xulo! m'agrada com has posat el journaling a mà, a mí sempre em costa molt posar la meva lletra.
    Felicitats!

    ResponElimina
  2. Hola Elena!
    M'alegro que t'agradi!
    El journaling no està fet a mà..., és la lletra de l'Ali Edwards..
    Si la vols te la pots descarregar aquí:
    http://www.creatingkeepsakes.com/articles/CK_Ali_s_Hand

    ResponElimina